Reklama ir kontrreklama
Vieno Anglijos miesto konditerijos parduotuvė taip masino praeivius: „Pirkite tik mūsų pyragaičius, svaras — 6 pensai. Mokėti daugiau — tai savanoriškai leistis būti apiplėšiamam!”
Kitoje gatvės pusėje taip pat buvo konditerijos parduotuvė. Netrukus ji pasipuošė reklama: „Pirkite tik mūsų pyragaičius. Svaras — 9 pensai. Mokėti pigiau — tai savanoriškai leistis būti nuodijamam!”
Gatvės pradžioje įsikūrusi pienu prekiaujanti parduotuvė už didžiulius pinigus pasigamino žmogaus ūgio plakatų, kuriuose buvo pavaizduotas sunkaus svorio boksininkas. Užrašai skelbė: „Šis stiprus ir narsus vyras gėrė tik mūsų pieną!”
Po keleto dienų tolėliau esančios konkurentų parduotuvės languose išklijuotuose plakatuose šypsojosi putlus kūdikis, o užrašyta buvo taip: „Geriant mūsų pieną nereikia būti nei stipruoliu, nei narsuoliu!”
Vildamasis, kad suplauks marios svečių, nedidelės Elbės saloje esančios užeigos šeimininkas ant durų prisegė skelbimą: „Čia pietavo Napoleonas”.
Jau tos pačios dienos pavakare skelbimo apačioje atsirado valgiui išrankaus turisto prierašas: „Dėl to pirmai progai pasitaikius Napoleonas ir pabėgo”.
Romos priemiesčio maisto prekių parduotuvės savininkas taip reklamavo savo prekes: „Tik čia kasdien pardavinėjami švieži kiaušiniai”.
Kaimynystėje esančios parduotuvės savininkas nusprendė neatsilikti. Kitą rytą jis iškabino savo reklamą: „Tik čia pardavinėjami tikrai švieži kiaušiniai”.
Pirmasis savininkas netruko reklaminį plakatą pakeisti nauju: „Tik čia kasdien pardavinėjami garantuotai švieži kiaušiniai”.
Kaimynas taip lengvai nusprendė nepasiduoti. Naujoji jo reklama skelbė: „Tik čia kasdien pardavinėjami garantuotai superšvieži kiaušiniai”.
Šias kiaušinių reklamos varžybas laimėjo pirmasis prekybininkas, savo priešininką pribaigęs šiuo reklaminiu skelbimu: „Kiaušiniai dar nepadėti. Priimame užsakymus”.