Naujovės dėsnis


Du pagrindiniai naujovių šaltiniai, pasak Drukerio, yra netikėta sėkmė ir netikėta nesėkmė. Kiekvienu atveju turite kruopščiai išanalizuoti įvykį ir išsiaiškinti, ar jis gali jums padėti žengti į priekį. Yra tokia teorija, kuri vadinasi ledkalnio viršūnė. Ji padeda analizuoti pasiekimus, nesėkmes ir bet kokius nenumatytus įvykius. Kai tik nutinka kažkas neįprasta, stabtelėkite ir paklauskite savęs: „Ar tai pavienis įvykis, ar ledkalnio viršūnė? Gal tai yra svarbių rinkos permainų pradžia?” Dažnai verslo pergalės pasiekiamos tada, kai verslininkams pavyksta anksčiau už konkurentus pastebėti rinkos tendencijas: tada arba galima plėtoti gamybą, arba priešingai -jei tendencija nepalanki, galima atsitraukti, išvengti nuostolių ir imti kurti naujus produktus ar paslaugas. Galbūt svarbiausia mūsų amžiaus verslo plėtros kryptis yra susijusi su personaliniais kompiuteriais ir internetu. Sukūrusi pirmą personalinį kompiuterį, IBM atliko tyrimą, kokia bus jos produkto ateitis. IBM konsultantai paskaičiavo, kad kiekvienais metais bus parduodama tik 300 – 400 personalių kompiuterių. Kompanija nusprendė laikytis šių apskaičiavimų. Šiandien kiekvienais metais parduodama daugiau kaip 50 milijonų personalinių kompiuterių- tikra kompiuterių revoliucija, pranokusi visus apskaičiavimus. IBM konsultantai nepamatė, kad po ledo viršūnėle slypi visas ledkalnis!

Šaltinis: “100 absoliučių verslo sėkmės dėsnių”, Brian Tracy

Komentarai